"It all starts with a vision"




call to action

Visie
Wie ben je als bedrijf, wat wil je uitstralen naar gasten, klanten, bezoekers, patiënten, medewerkers. Oprechtheid, transparantie, duurzaamheid en welzijn/gezond zijn aspecten die vaak terugkomen in een visie. Welke rol speelt gastvrijheid hierin en wat betekent dat voor die verschillende mensen/groepen. Op welke wijze wordt hiervoor het bewijs geleverd en hoe wordt dit uitgedragen door allen.

Samen met Question Mark Group krijgt uw visie vorm ten aanzien van de wijze waarop Hospitality en Facility bijdragen aan een optimale beleving van uw klant, bezoeker en medewerker. Ons belang is uw succes!

Concept Thinking
Samen met u komen we vanuit de visie tot een vertaling naar concepten. Wij begeleiden u bij de concretisering en realisatie van het meest geeigende concept.

Aan de voorzijde nadenken over hoe je bij de doelgroep het wauw-effect bereikt. Dit gaat over de vertaling van visie en beleid naar concepten, diensten en producten. Hoe beter dit de verwachtingen overstijgt hoe hoger de beleving.

Experts
Laat u hierbij verrassen door stimulerende samenwerkingsmodellen met expert partijen.

Met wie en hoe
In het boeiende veld van regiemodel, loslaten, beleving vangen, monitoren, vertrouwen, contracten, prestatiesamenwerking en prestatieindicatoren, zijn er meerdere wegen die naar Rome leiden. Belangrijk is om een samenwerkingsmodel te vinden die past bij uw visie, doelstellingen, cultuur en capaciteit van de organisatie.

(Facilitaire) organisaties worden besturende organen. De regie wordt gevoerd in het bereiken van doelen, ‘In Control’ zijn en de rol van mogelijk maker domineert boven uitvoerder zijn. Om een optimale belevingsscore te bereiken bij de doelgroepen zijn externe experts nodig.